منوی دسته بندی

تعمیر پکیج ایمرگاس در تهران

تعمیر پکیج چگالشی ایمرگس شمال تهران  

مجموعه سرما بی سرما افتخار دارد که کلیه خدمات (تعمیر ، سرویس ) مربوط به برند ایمرگس را به شما همشهریان ساکن مناطق شمال تهران ارائه نماید.

جهت بهره مندی از خدمات فرم موجود در صفحه را کامل نمایید

مدت زمان انتظار جهت هماهنگی:کمتر از 10 دقیقه آینده

تعمیر پکیج،تعمیر کولر گازی،تعمیر داکت اسپیلت،شمال تهران،شرق تهران،پردیس
فرم ثبت سفارش

درباره پکیج چگالشی بیشتر بدانید

تعمیر پکیج چگالشی در مقایسه با پکیج های دیواری معمولی از پیچیدگی و حساسیت بیشتری برخوردار است .پکیج چگالشی نسبت به پکیج دیواری معمولی بازدهی بالاتری دارد .(حدود 20 تا 30 درصد) اما این بازدهی بالاتر چگونه حاصل میشود؟

اگر به خروجی دودکش یک پکیج دیواری معمولی در حال کار دست بزنید متوجه میشوید که مقدار زیادی از حرارت تولید شده به همراه دود در حال خارج شدن از دودکش است

یعنی بخشی از انرژی که باید صرف گرم کردن آب شود بوسیله فن پکیج از دودکش خارج میشود.این ضعف به این معناست که پکیج برای رساندن آب به دمای مطلوب شما باید سوخت بیشتری مصرف کند

به علت پایین بودن بهی مصرف سوخت(گاز) در کشور ما شاید این مسئله چندان اهمیتی نداشته باشد ولی در کشور های اروپایی و .. به علت گران بودن سوخت این مسئله به ظاهر ساده بسیار حائز اهمیت است.

در کشور ما نیز بهای سوخت در حال افزایش است و رفته رفته مسئله مصرف سوخت مهم تر میشود.

در پکیج چگالشی با کنترل سیستم خروج دود مقدار زیادی از حرارت تلف شده به سیستم بازگردانده میشود سپس حرارت بدست آمده جهت پیش گرمایش آب  استفاده میشود یعنی آب ورودی شهری قبل از رسیدن به مبدل اصلی یک مرحله بوسیله حرارت بازگردانده شده گرم میشود سپس وارد مبدل اصلی خواهد شد این عملیات باعث کاهش مصرف سوخت در پکیج چگالشی خواهد شد.

از دیگر مزایای پکیج چگالشی ظرفیت بالای آنهاست .

اگر فضای مورد نظرتان از 200 متر بیشتر است یا از چند سیستم داکت اسپیلت جهت گرمایش استفاده میکنید پکیج های چگالشی میتوانند گزینه مناسبی باشند.

 

miladkargar_admin وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *