منوی دسته بندی

تعمیر و سرویس پکیج بیتا در پردیس

تعمیر پکیج بیتا در پردیس از جمله بیشترین درخواست های روزانه مجموعه سرما بی سرما است.پکیج بیتا از سری مدل های قیمت مناسب برند بوتان است که استفاده از آن در فاز 11و8و5 شهرستان پردیس بسیار رایج است مجموعه سرما بی سرما با بهره گیری از بهترین متخصصان بومی منطقه شما را در امر تعمیر پکیج بیتا در پردیس یاری مینماید.

در این مقاله ما به بررسی علل خرابی و هزینه سرویس پکیج بیتا در پردیس خواهیم پرداخت.

 

هزینه تعمیر و سرویس پکیج بیتا در پردیس چقدر است؟

سرویس پکیج بیتا تعرفه
سرویس پکیج بیتا به صورت کامل(شارژ منبع انبساط ،اسید شویی مبدل ها ،سرویس بلوک ها،سرویس پمپ و اتصالات داخلی ،تنظیم شعله با گیج،تعویض اورینگ و واشر های مصرفی 750تا 800 هزار تومان
شارژ منبع انبساط یا تعویض آن 150 هزار تومان
رفع نشتی از اتصالات داخلی 250 هزار تومان
سرویس و یا تعویض فن 250 هزار تومان
شستشو مدار رادیاتور ها از زیر پکیج 230 هزار تومان
تعویض شلنگ (بدون در نظر گرفتن جنس) هر عدد 70 هزار تومان
نصب صافی برگشت مغناطیسی یا برنجی 130 هزار تومان
دستمزد نصب صافی پلی فسفات 200 هزار تومان

عیب های رایج پکیج بیتا

خرابی مجموعه سوپاپ

خرابی مجموعه سوپاپ یا فرسودگی اورینگ و واشر های این قطعه از جمله خرابی های رایج پکیج بیتا است.واقعیت این است که این قطعه در پکیج بیتا از نوع پلیمری(پلاستیکی) میباشد که در برابر حرارت آب داغ تولید شده در پکیج مقاومت زیادی ندارد و معمولا زود فرسوده میشود.

خرابی مجموعه سوپاپ باعث میشود که آب گرم تولید شده توسط پکیج به طور کامل به مسیر مصرفی (شیر آلات)منتقل نشود و بخشی از این آب وارد مسیر رادیاتور ها می شود در نتیجه این مشکل آب گرم مصرفی به دمای مطلوب نمی رسد .همچنین در صورت بروز این مشکل در روز های سرد زمستان که آب ورودی شهری به شدت سرد است آب گرم تولید شده در پکیج شاید حتی به دمای ولرم هم نرسد.خبر خوب این است که قطعه یدکی مجموعه سوپاپ قیمت خیلی بالایی ندارد و به علت سهولت تعویض آن قیمت دستمزد آن نیز مقرون به صرفه است.قیمت حدودی این قطعه 300 هزار تومان است که با در نظر گرفتن دستمزد تعویض در حدود 450 هزار تومان می شود.

خرابی فن 

خرابی فن نیز از جمله ایراد های رایج این مدل از پکیج محسوب می شود.واقعیت این است که فن بالای محفظه احتراق در مدل بیتا کیفیت بالایی ندارد و معمولا از جمله اولین قطعاتیست که خراب می شود.البته لازم به ذکر است که با سرویس به موقع پکیج و تنظیم شعله مناسب برای پکیج تا حد زیادی میتوانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید یا به عبارت بهتر بروز این مشکل را به تعویق بی اندازید.

خرابی سنسور ها

خرابی سنسور های مصرفی و گرمایشی از ایراد های محتمل و رایج پکیج مدل بیتا می باشد.قیمت حدودی هر کدام از این سنسور ها 120 تا 150 هزار تومان است که با هزینه دستمزد تعویض در حدود 250 هزار تومان برای هر کدام از سنسور ها می شود.

سرد و گرم شدن آب مصرفی

سرد و گرم شدن آب حین استحمام یا در هنگام شستشو ظروف یکی از رایج ترین مشکلات در سیستم پکیج است.اگر شما نیز به این مشکل برخوردید باید بدانید اصلی ترین علت بروز این مشکل رسوب آب در مبدل  ثانویه پکیج است .از دیگر عواملی که موجب سرد و گرم شدن آب مصرفی می شوند میتوان به معیوب بودن سنسور ها ،تنظیم نبودن شعله یا خرابی شیر موتوری الکتریکی اشاره کرد.

راهکار : جهت جلوگیری از بروز این مشکل دستگاه را سالی یک مرتبه سرویس و اسیدشویی نمایید.

افت بار فشار دستگاه

ابتدا باید بدانید که گیج عقربه فشار روی صفحه نمایشگر فشار مدار بسته گرمایشی را نشان میدهد.

در صورتی که هفته ای دو الی سه بار یا بیشتر عقربه فشار دستگاه پایین می آید نشان دهنده ایراد در سیستم گرمایشی پکیج شماست.

اصلی ترین عوامل افت بار پکیج 

نشتی آب از پکیج یا اتصالات و لوله کشی گرمایشی و یا نشتی آب از رادیاتور ها

خالی بودن منبع انبساط پکیج یا پارگی دیافراگم داخلی آن

خرابی شیر پر کن زیر دستگاه

انفجاری روشن شدن دستگاه در زمان باز کردن شیر آب گرم

1-تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن تا برنر

2-تنظیم نبودن شیر برقی کنترل گاز در پکیج

3-خرابی یا فرسودگی الکترود جرقه زن

سرویس پکیج بیتا در پردیس

با سرویس به موقع پکیج بیتا میتوانید تا حد زیادی از بروز مشکلات اساسی جلوگیری کنید.چنانچه ساکن شهرستان پردیس هستید و در آپارتمان های شرکت کوزو زندگی می کنید باید توجه داشته باشید که به علت استفاده از رادیاتور های پنلی حتما بایستی از صافی برگشت مغناطیسی در زیر پکیج استفاده نمایید.

رادیاتور های پنلی به علت تولید براده(پودر آهن) در مسیر گرمایش به مرور زمان باعث فرسودگی و خوردگی روتور پمپ پکیج می شوند.برای جلوگیری از این مشکل صافی برگشت مغناطیسی در مسیر برگشت رادیاتور ها می تواند بسیار کارگشا باشد و با جذب براده های آهن مانع آسیب دیدن پمپ پکیج شما شود.

قیمت حدودی صافی برگشت مغناطیسی با دستمزد نصب در حدود 500 هزار تومان بوده که در مقایسه با هزینه های احتمالی آسیب دیدن پمپ بسیار مقرون به صرفه و منطقی است.

تنظیمات پکیج بیتا -حالت زمستانه و تابستانه

تنظیمات پکیج بیتا

1-عقربه فشار آب 

این عقربه نشانگر فشار آب موجود در مدار بسته گرمایش رادیاتور هاست.فشار مناسب برای مدار گرمایشی پکیج عددی بین 1 تا 1/5 بار است

در صورت پایین آمدن عقربه فشار و قرار گرفتن در محدوده قرمز روی نشانگر با باز کردن شیر پرکن زیر پکیج فشار را مجددا تنظیم نمایید و سپس شیر پر کن را در حالت بسته قرار دهید.

لازم به ذکر است فشار نشان داده شده در این نمایشگر هیچ تاثیری در فشار آب مصرفی ندارد و فقط نشان دهنده فشار مدار رادیاتور هاست.تعمیر کولر گازی در تهران

2-ولوم تنظیم حالت زمستانه و تابستانه و تنظیم دمای شوفاژ

با چرخاندن این ولوم در جهت عقربه های ساعت میتوانید حالت تابستانه،زمستانه،خاموش و دمای رادیاتور های شوفاژ را تنظیم نمایید.نحوه عملکرد به این گونه است که وقتی عقربه ولوم روی حالت شیر آب باشد دستگاه روی حالت تابستانه قرار می گیرد و رادیاتور ها گرم نمیشوند اگر ولوم را یک درجه بچرخانید دستگاه روی حالت خاموش قرار میگیرد.چنانچه ولوم را یک درجه دیگر در جهت عقربه های ساعت بچرخانید دستگاه روی حالت زمستانه قرار میگیرد و هر چه بیشتر بچرخانید دمای رادیاتور های شوفاژ بیشتر می شود.

حد اکثر دمای شوفاژ در این مدل 80 درجه سانتی گراد است. توصیه میشود برای کاهش مصرف سوخت و افزایش طول عمر اتصالات دمای شوفاژ را از 65-70 درجه بالاتر نبرید.

3-ولوم تنظیم دمای آب مصرفی

با چرخاندن این ولوم در جهت عقربه ساعت دمای آب مصرفی شیر آلات و دوش حمام را میتوانید تنظیم کنید.بازه دمایی در این ولوم بین 35 تا 60 درجه سانتی گراد است.

4-چراغ نشان دهنده حالت های دستگاه

در صورت خرابی هر کدام از سنسور ها (سنسور دما پرشر فن)،جوش آوردن دستگاه ،یا نقص فنی در هر کدام از قطعات داخلی پکیج این چراغ به حالت قرمز ثابت یا چشمک زن در می آید.در حالت سلامت دستگاه این چراغ به حالت سبز ثابت یا چشمک زن میباشد.

هزینه سرویس پکیج بیتا با تخفیف

 تعمیر و سرویس پکیج بیتا در شهرستان پردیس برای شما عزیزان با 15 در صد تخفیف در پایان فاکتور ارائه خواهد شد.

miladkargar_admin وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *